top of page
Tijdelijk
Gratis Review!
Mail nu

OVER ONS

Exopad is in 2008 gestart met het ontwkkelen van oplossingen in Microsoft Excel. Inmiddels is dit uitgebreid naar oplossingen die overkoepelend zijn voor de Office applicaties Excel, Word, Access, Outlook en Powerpoint.

TIJD EN GELD BESPAREN ÉN KWALITEIT VERBETEREN. HET KAN!

In een grote organisatie worden flinke hoeveelheden data vaak door meerdere werknemers vastgelegd. In veel gevallen gebeurt dit niet eenduidig. Dat kan de werknemers niet worden aangerekend; de huidige werkwijzen en systemen maken dit mogelijk.
Het gebruiken en samenvoegen van deze data tot bruikbare (management)informatie is vaak tijdrovend en foutgevoelig.

Als zelfstandige of kleine ondernemer houdt u zich graag bezig met uw kerntaken. Een schilder schildert het liefst en houdt zich graag zo min mogelijk bezig met zaken als administratie of het (op)maken van offertes.

Vaak ontbreken de middelen om dit uit te besteden en zit u vaak tot in de kleine uurtjes dingen te doen die u niet hebben doen besluiten om voor uzelf te beginnen.

Het grote voordeel van terugkerende werkzaamheden is dat deze in een verregaande mate geautomatiseerd kunnen worden. Handmatige invoer van gegevens kan zo worden beperkt en door te werken met keuzevelden in plaats van vrije invoervelden worden gegevens consistent vastgelegd én zijn ze snel terug te vinden en met elkaar te vergelijken.


Of er is helemaal geen invoer meer nodig wanneer  (toekomstige) klanten online een standaardformulier invullen.
Een offerte wordt dan volledig geautomatiseerd opgesteld en per email (bijvoorbeeld als PDF document) verstuurd en de voor de maandelijkse managementrapportage benodigde gegevens van de diverse afdelingen worden met één druk op de knop samengevoegd en gepresenteerd.

Dit is vast alleen maar mogelijk met dure software hoor ik u nu denken.
Nou, dat is zeker niet het geval. De software die hiervoor nodig is, heeft u al. U maakt alleen nog geen gebruik van alle mogelijkheden die er in Microsoft Office zijn.
Tijd en geld besparen én kwaliteit verbeteren? Ja inderdaad.

Geen urenlange invoer van gegevens in Excel, samenvoegen van bestanden en kopiëren van adresgegevens uit Outlook.

Niet meer dagen zoeken naar dat ene veld dat niet goed gekoppeld is waardoor de rapportage niet klopt.

Maar gewoon bezig zijn met uw eigen werk. Of dat nu het binnenhalen van nieuwe klanten is met een snel verstuurde offerte of het analyseren van de managementinformatie, met onze oplossingen kan het.

Benieuwd naar uw voordelen in tijd, geld én kwaliteit? We informeren u er graag geheel vrijblijvend over.
Om alvast een indruk te krijgen kunt u onze referenties bekijken.

bottom of page